Tijdens de West Betuwe Spelen zijn er op 3 onderdelen punten te behalen: op vrijdagavond via de Alleskunner en Touwtrekken, en op zaterdagmiddag via de Zeskamp. Het team dat het beste presteert op een onderdeel krijgt 9 punten, de nummer 2 krijgt 8 punten, enzovoort. Bij het Touwtrekken volgt er 1 uitslag. Voor de Alleskunner worden de punten van de 4 spellen bij elkaar opgeteld en dit wordt vertaald naar 1 uitslag. De spellen van de zeskamp worden bij elkaar opgeteld en tellen als totaal mee voor de uitslag.
Een team kan beslissen om een joker in te zetten. Dit moet voor het spel begint duidelijk gemaakt worden. Wanneer de joker wordt ingezet worden de behaalde punten verdubbeld. Dit kan op de onderdelen Touwtrekken, Alleskunner (voor de 4 spellen samen) of per spel tijdens de Zeskamp.
Zeskamp
Totaal
Dorp | Touwtrekken | Alleskunner | Zeskamp | Eindtotaal |
---|
Zeskamp
Dorp | Spel 1 | Spel 2 | Spel 3 | Spel 4 | Spel 5 | Spel 6 | Totaal |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Beesd | 14 * | 9 | 7 | 2 | 9 | 7 | 48 |
Buurmalsen | 4 * | 4 | 3 | 7 | 4 | 5 | 27 |
Deil | 6 * | 6 | 9 | 3 | 7 | 6 | 37 |
Enspijk | 9 | 7 | 2 | 9 | 8 * | 4 | 39 |
Geldermalsen | 4 | 4 * | 4 | 1 | 3 | 2 | 18 |
Gellicum | 1 | 10 * | 6 | 4 | 5 | 8 | 34 |
Meteren | 8 | 8 | 1 | 10 * | 8 | 9 | 44 |
Rumpt | 6 | 3 | 10 * | 6 | 6 | 1 | 32 |
Tricht | 5 | 2 * | 8 | 8 | 1 | 3 | 27 |
Alleskunner
Dorp | Spel 1 | Spel 2 | Spel 3 | Spel 4 | Totaal | Punten voor zaterdag |
---|---|---|---|---|---|---|
Beesd | 8 | 9 | 9 | 7 | 33 | 9 |
Buurmalsen | 2 | 5 | 3 | 8 | 18 | 4 |
Deil | 4 | 8 | 8 | 3 | 23 | 7 |
Enspijk | 7 | 4 | 4 | 5 | 20 | 6 |
Geldermalsen | 1 | 2 | 1 | 4 | 8 | 1 |
Gellicum | 6 | 1 | 2 | 2 | 11 | 2 |
Meteren | 9 | 6 | 6 | 9 | 30 | 8 |
Rumpt | 3 | 3 | 7 | 6 | 19 | 5 |
Tricht | 5 | 7 | 5 | 1 | 18 | 4 |