Volg hier live de uitslag

Speluitleg

Tijdens de West Betuwe Spelen zijn er op 3 onderdelen punten te behalen: op vrijdagavond via de Alleskunner en Touwtrekken, en op zaterdagmiddag via de Zeskamp. Het team dat het beste presteert op een onderdeel krijgt 9 punten, de nummer 2 krijgt 8 punten, enzovoort. Bij het Touwtrekken volgt er 1 uitslag. Voor de Alleskunner worden de punten van de 4 spellen bij elkaar opgeteld en dit wordt vertaald naar 1 uitslag. De spellen van de zeskamp worden bij elkaar opgeteld en tellen als totaal mee voor de uitslag.

Een team kan beslissen om een joker in te zetten. Dit moet voor het spel begint duidelijk gemaakt worden. Wanneer de joker wordt ingezet worden de behaalde punten verdubbeld. Dit kan op de onderdelen Touwtrekken, Alleskunner (voor de 4 spellen samen) of per spel tijdens de Zeskamp.

Zeskamp

Zeskamp

Totaal

* Voor dit spel is de joker ingezet
DorpTouwtrekkenAlleskunnerZeskampEindtotaal

Zeskamp

* Voor dit spel is de joker ingezet
DorpSpel 1Spel 2Spel 3Spel 4Spel 5Spel 6Totaal
Beesd14 *9 7 2 9 7 48
Buurmalsen4 *4 3 7 4 5 27
Deil6 *6 9 3 7 6 37
Enspijk9 7 2 9 8 *4 39
Geldermalsen4 4 *4 1 3 2 18
Gellicum1 10 *6 4 5 8 34
Meteren8 8 1 10 *8 9 44
Rumpt6 3 10 *6 6 1 32
Tricht5 2 *8 8 1 3 27

Alleskunner

* Voor dit spel is de joker ingezet
DorpSpel 1Spel 2Spel 3Spel 4TotaalPunten voor zaterdag
Beesd8997339
Buurmalsen2538184
Deil4883237
Enspijk7445206
Geldermalsen121481
Gellicum6122112
Meteren9669308
Rumpt3376195
Tricht5751184

Volg ons op social media

FacebookInstagram